Közösségi oldal

Friss hozzászólások

Jump for the sound & Sali Tali Vol. 1.5

2009.02.22. 02:31 Gyarmati Krisztina

 Az átlagos, már-már szürke hétköznapokat az utóbbi időben számomra az dobta fel, mikor a 20.-át tervezgettük a Salis arcokkal, többen visszaszámlálásba kezdünk – béna, mi? :) De vártuk már nagyon, és nem csak a koncertek miatt, hanem, hogy megint együtt legyen a team.

 Ez a kis csapat, nem csak a fórumon alkot közösséget, hanem a való életben is igen összetartó, ami sz.tem a mai Világban nem egy hátrány. S hiába lakunk egymástól x km-ekre – vannak olyanok is, akik több 100-ra… –, a Saláta által kötődött barátságok még is tartósak.

 Mivel a fellépések este 11körül kezdődtek és sokakkal csak ilyen alkalmakkor tudunk találkozni, ezért egy közös alapozást szerveztem az Akácba. Nagyjából azok jöttek el, akikre eleve számítottam. No igen, nem hiába… A keménymag, az keménymag… :) 

 De ne szaladjunk előre… nem volt 1×ű összeszedni a társaságot:
Elsőnek Joséért és Kareszt mentem ki Kelenföldre, fél5-re. De míg rájuk vártam, kaptam egy telefont, ami felborította a menetrendet -------> Karcsi nem érte el a megbeszélt vonatot… Semmi gond, Olivér megmentette a helyzetet! ;) Aztán úgy volt, hogy Gugesz és Panczy is odajönnek Kelenföldre, de ez sem jött össze, így hát máshol randiztunk, aztán együtt elindultunk az Akácba. 

 18:00-kor elindultam a megbeszélt találkozóhelyre, ahova több embert vártam. Majdnem mindenki meg is érkezett, aki meg nem, azért később mászkáltunk ki… :) Nagyon jó is társaság verődött össze, megint csak! :) A végére annyian voltunk, hogy rájöttem, kevés helyet foglaltam… de megoldottuk! ;) 9-ig elsztorizgattunk, elbohóckodunk, fotózkodtunk…

 Jelentem, a Gugesszel minden rendben volt, jól viselte magát, nem kellett kiverni az üveget a kezéből, meg semmi ilyesmi. Viszont eltört egy poharat, amiért a pultnál kemény 100 HUF-ot ki kellett csengetni… :D Ezt követően kezdtünk picit szétesni – és itt nem arra gondolok, hogy lerészegedni, hanem, hogy már picit nehéz volt egybetartani a társaságot –, így lassan szedelőzködtünk és indultunk.

 A célállomás felé, a villamoson kezdett a tetőfokára hágni a hangulat - de a csúcspontot még is a fellépések kezdetekor érte el :) - A viliről lekászálódva
- nah most ezt úgy kell elképzelni, hogy egy néni szólt nekünk, hogy abba a megállóban értünk, amit kiabáltunk, hogy ott akarunk leszállni... :D - körbenéztünk, merre kéne menni és ahányan voltunk, annyi felé indultunk el... :D De olyan másfél perc alatt képbe kerültünk és elindultunk a bejárat felé, ahol is Dj Coma várt bennünket - vagy csak odakint levegőzöt...de mindenesetre megnyugtatott, hogy ott volt, mert biztosak lettünk abban, hogy jó helyen vagyunk! :D -

 Ahogy beértünk, lecuccoltunk a ruhatárban, majd uralmunk alá vontuk a helyet. Alig győztük kivárni, hogy elkezdjék...de végül belecsaptak a lecsóba! :) Végig ott ugráltam az első sorban... :P  Meg ahogy néztem, a kemény mag is szétszóródva mind az első sorban állt! ;) Én, részemről nagyon jól éreztem magamat, köszönet érte a szervezőknek (Dj Comának és Ádámnak), és a fellépőknek! <3 

 A végére szokász szerint a keménymag maradt, ami kevés ember volt ahhoz, hogy csak miattunk nyitva tartson még akármeddig is a hely, így kitettek minket... kezdünk már hozzászokni ám... :D Sz'al, elindultunk hazafelé, de mivel köbö m.ki máshol lakik - logikus... :) -, így hát elnavigáltam a csipet csapatot Kelenföldre - az odafelé vezető úton Karcsi és Olivér utat engedtek művészi vénájuk adta tehetségüknek, "megfestvén" az út mentén parkoló autókat - és hosszú időnyi vergődés után, kiértünk Kelenföldre, végre. Az éjszakai busz megállójában ácsorogtunk egy darabig, aztán ahogy befutott a busz, Olivér, Ákos és Gugi - az én bérletemmel... :P - felkászálódtak a buszra. Aztán José, Karcsi, Karesz és a pici Tinus gyalogolni kezdtek a vasútállomás felé. Mivel nekem csak 04:50-kor jött az első buszom, így megvártam a srácokkal a vonatot, aztán míg a buszom vártam azon paráztam, nehogy elaludjak állva és késsem le... mikor meg már rajta ültem, szintén féltem becsukni a szemem, mert féltem km-ekkel az otthonomtól ébredek fel.. :D

 Viszont bár szétfagyva, de épségben hazaértem :) a mai nap folyamán regenerálódtam, és megújult erővel várom a márc. 6.-ai Repp Estet! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztyn.blog.hu/api/trackback/id/tr89957701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Döm/ 2009.02.22. 14:10:23

Kivételesen örülök, hogy kihagytál a történetből :D

Gyarmati Krisztina 2009.02.22. 17:54:59

Nem véletlen... úgy gondoltam, hogy amit a fórumon kaptál, meg amit átéltél elég lecke volt! ;) :*

DJ Coma 2009.03.12. 14:16:33

Én meg végig is néztem Döme "legjobb pillanatai"-t :D

Gyarmati Krisztina 2009.03.16. 23:40:24

@DJ Coma: Akkor te is érted, miért jobb, ha nem publikálom... ^^
süti beállítások módosítása