Közösségi oldal

Friss hozzászólások

Bréking nyúz

2016.02.01. 20:13 Gyarmati Krisztina

Mint arról korábban beszámoltam nektek, szerettem volna átkötöztetni a Csimbumcurkuszt. Hosszas szenvedés után végül arra jutottam, hogy a régi írásokat - mint a régi énem - itt hagyom, és az új felület az új élményeimnek ad majd otthont.

Azért voltam kénytelen erre az elhatározásra jutni, mert a másik blog szerkezete iszonyatosan más. Hiába kerültek át a régi bejegyzések: az itteni betűszínek, tördelések, képelhelyezések... mind-mind ocsmány mód jelentek meg. Itt több mint 200 posztom van, és mindet átálligatni egy örökkévalóság. Tudom, mert elkezdtem. De annyira ideg- és energiaörlő elfoglaltság, hogy végül az itteni Csimbum a 20-as éveim kalandjait és gondolatait marad hivatott őrizni.

Az új élmények és impulzusok pedig a Facebook oldalon követhetőek tovább nyomon.
Szeretettel várok mindenkit az új oldalon!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztyn.blog.hu/api/trackback/id/tr458346282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csatarine Mesterházy Adrienn 2016.02.01. 22:06:57

Helloka! Holnaptól olvasód leszek! :)

Gyarmati Krisztina 2016.02.01. 22:09:14

@Csatarine Mesterházy Adrienn: Köszönöm, remélem élvezni fogod a sorokat! :)
süti beállítások módosítása