Közösségi oldal

Friss hozzászólások

Győr, térdig érő hó, befagyott tó, no meg a SzuperBocs

2013.01.24. 13:51 Gyarmati Krisztina


Mióta tavaly beköszöntött a meteorológiai tél, azóta vártam, hogy Győrben is igazi hó legyen, ne csak sáros foltok a flaszteren. Sok kompozíció körvonalazódott a fejemben, amiket mielőbb szerettem volna leképezni fotókként. Szóval csak vártam, vártam, és lelkesen figyeltem az időjárás jelentést, míg múlt hétvégén végre el is érkezett az én időm.

havasi (3).jpg

Gergővel több réteg ruhát magunkra húzva, kezünkben fotómasinánkkal belevetettük magunkat a hórengetegbe. Mondjuk, azt nem gondoltuk volna, hogy jó 40 centi mélyen kell lépkednünk majd... Szerencsére a cipőm csak hazafelé ázott be. Akkor is csak azért, mert megfagyott a nadrágom alja, és beleesett róla a hó a cipőmbe.
Még jó, hogy nem vagyok cukorból :)

 Sokszor bosszankodtam, mert több elképzelésemet nem tudtam úgy megvalósítani, ahogy szerettem volna - lévén, hogy nem rendelkezem az arra a célra megfelelő objektívvel. Még. De ami késik, nem múlik.

havasi (2).jpg

Kalandos utunk volt. Ahol nem ért térdig a hó, ott le volt fagyva a beton. A korim meg itthon maradt az erkélyen. Térdvédőm meg nincs is - mondjuk anélkül is biztonságosan el lehet esni. Szóval, lassan, de biztosan távolodtunk a bázistól, mikor nagy felfedezést tettem: ahogy osonáshoz hasonlatosan araszoltam előre, az egyik panelház kis előkertjében fura dologra lettem figyelmes. Közelebb léptem hát, és mit láttam? Egy magát hasztalun álcázni próbáló dinoszauruszt!

Szerintetek, ha beküldöm a képet valami tudományos magazinba, később majd rólam nevezik el? Mondjuk, lehet hogy fiú. Elég kócos, meg minden.

Több téma is volt, amit meg szerettem volna örökíteni, de abban maradtunk Gergővel, hogy majd visszafelé. Csak hát arra egyikünk sem gondolt, hogy annyira elmegy az idő, hogy mire elindulunk haza, már sötét lesz. Viszont most hétvégére megint nagy havazást ígérnek az időjósok. Ha ide is jut belőle maradandó mennyiség, akkor futunk még egy kört. És a város másik felébe is ellátogatunk, hátha ott is akad majd valami kattingatnivaló.

A nap sztárfotója kis barátomról, SzuperMaciról készült. Jobban mondva, több klassz kép sikeredett róla, amiket végül kolázzsá formáltam. Habár még nincs vége a januárnak, de szerintem ez lett a hónap legjobb általam készített munkája.

havasi (1).jpgApropó, időközben készítettem egy logót. Mivel idén komolyabban szeretnék már foglalkozni a fotózással, gondoltam ideje "billogozni" a képeimet. Mikor ezt a blogot rendbe rakom végre, szeretnék indítani egy olyat, amin csak fotókkal foglalkozom. De az még egy kicsit odébb lesz.

Nyitott Szemmel Projekt néven egyébként már évek óta létezik az elgondolásom, csak nem mint blog, hanem mint mappa a facebookon - ami ide kattinva él is érhető.

Kellemes szemlélődést,
és sztresszmentes délután!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztyn.blog.hu/api/trackback/id/tr755040888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása