Közösségi oldal

Friss hozzászólások

Portörlés

2014.03.31. 20:12 Gyarmati Krisztina

Srácok, hol is kezdjem?

Jó ideje nem jártam erre - aminek főként lelki okai voltak.
Győrben az életem picit másabb mederbe terelődött, mint amilyenre vágytam. Hosszas vívódás után, tavaly szeptemberben végül visszaköltöztem a szüleimhez Érdre. Elég mély depressziós időszakaim voltak, beletelt jó néhány hónapba, mire újra összelegóztam magam. Ellenben, ismét boldog vagyok. Igazán boldog.

Viszonylag hamar sikerült elhelyezkednem a munkaerőpiacon is, ráadásul nem is olyan messze, családias környezetben - olyannyira, hogy édesanyám az egyik munkatársam :) Egy trafikban folytatom a "lottó bizniszt". Habár szeretek a kereskedelemben dolgozni, nagyon hiányzott már az írás. Régóta szerettem volna újranyitni a Csimbum aktákat, de az elmúlt időszak után nehezemre esett bármit is kiadni magamból. Nem akartam sirámokkal teleszórni a blogot, kellett ez az idő, hogy leapadjanak a dolgok. Ugyanakkor, bele kezdtem egy regényfélébe - a kreatív munka még mindig remekül kikapcsol. Meglátjuk mi sül ki belőle, lassan majd csak kiforrja magát ;)

A fotózást is hanyagoltam sajnos, de a hétvégén a fényképezőgépemet is újra előveszem: irány Pécs! Még anno összekapcsoltam az instagrammot a virtuális naplómmal, amit időközben teljesen el is felejtettem... mikor most beléptem, akkor eszméltem, hogy valamennyi instával készített képem megjelent itt is. Mondjuk legalább volt valami mozgás, ha már írni nem írtam. Most már így a domb tetejéről viszont újra van mit mesélni

- gondoltam, szólok előre.

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztyn.blog.hu/api/trackback/id/tr665887916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása